Szeretnél azonnal a Google találati lista elejére kerülni?
Ha azonnali megoldásra van szükséged és nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét, a Google hirdetés a nyerő.
Szeretnél célirányos, időszakos reklám üzenetet közölni?
Kisvállalkozások részére köztudottan a Google Ads keresési hirdetés a legköltséghatékonyabb hirdetési megoldás.
Mi a Google Ads keresési hirdetés (régebben Google AdWords)?
A Google keresési hirdetés vagy Google Ads (régebben: Google AdWords) olyan online hirdetési lehetőség, amely a hirdető által megadott kulcsszavakon és a látogatók által beírt keresési kifejezéseken alapszik. A hirdetés (más egyéb feltételek mellett) csak akkor jelenhet meg, ha a beállított kulcsszó megegyezik azzal vagy kapcsolódik a beírt keresési kifejezéshez.
A fizetés a látogatók kattintása alapján történik – ezért nevezik PPC (Pay per Click) vagyis kattintás alapon fizetett hirdetésnek is.
Ezek a hirdetések a Google keresőben az organikus keresési találatok felett és alatt jelennek meg “Hirdetés” megjelöléssel.
Miért és mikor érdemes a Google hirdetést választani, mint marketing eszköz?
Ha szeretnél új ügyfeleket szerezni az interneten, de nincs időd kivárni a lassabb, keresőoptimalizálás által biztosított eredményt, a Google Ads hirdetés azonnal indítható, gyors megoldást biztosít.
Ha szeretnéd tesztelni, hogy milyen kulcsszavakra érdemes keresőoptimalizálni a weboldalad, melyek azok a kifejezések, amelyekre érdemes lehet alapozni, ugyanakkor még nincs elég adatod korábbról, amiből ki tudnál indulni, érdemes lehet egy rövid ideig Google Ads keresési hirdetést indítani, amelyből sok minden kiderül.
Ha meghatározott céllal időszakosan szeretnél reklámüzenetet (pl. promóció) eljuttatni a célcsoportodhoz, akkor a Google hirdetés jó megoldás lehet.
Milyen konkrét feladatokat végzek el, ha engem bízol meg Google hirdetés kezeléssel?
Amennyiben én készítettem a weboldalad vagy a landing oldalt, amelyre a hirdetés mutat, akkor annak keresőoptimalizálását igény esetén el is végzem, mert ezáltal jobban teljesítenek a hirdetések. Amennyiben más készítette, illetve kezeli az oldaladat, úgy egy részletes lista formájában tudom átadni a módosításra, javításra vonatkozó információkat, illetve SEO feladatokat, amelyeket el kell végezni ahhoz, hogy a Google kereső hirdetések teljesítménye is jobb legyen.
Google Ads fiók audit
Kulcsszó kutatás és releváns kulcsszavak kiválasztása
Versenytárs elemzés
Kampány struktúra kialakítása, hirdetési csoportok létrehozása
Hirdetésszövegek megírása
Landing page elkészítése és SEO – igény esetén
Landing Page SEO ellenőrző lista, hogy jobban teljesítsenek a hirdetések
Kampány, hirdetések, bővítmények, célzás és licitek beállítása és folyamatos optimalizálása
Konverzió mérés beállítása
Remarketing beállítása
Jelentések készítése
Google hirdetés árak, azaz mennyibe kerül a Google Ads?
A Google hirdetés költsége 2 részből áll:
- Hirdetések kattintási díja (amelyet a Google részére kell kifizetned)
- Kampány-, illetve hirdetéskezelés munkadíja (amelyet megbízásom esetén nekem kell kifizetned)
Hogy mennyibe kerül egy kattintás, az a beállításoktól és a versenytől is függ. A hirdetési keretet viszont teljes mértékben te szabhatod meg. A napi hirdetési költség és a licitek is beállíthatóak és kontrollálhatóak.
A kampányfelépítés és a havi kezelés díja pedig attól függően változik, hogy mennyire összetett a feladat (pl.: hány hirdetési csoport van).
Google Ads hirdetéskezelés árak
Megnevezés | Ár (AAM) |
---|---|
Kampányfelépítési /-átalakítási díj (egyszeri díj) | 30 000 Ft-tól |
Havi kampánykezelési díj (havi díj) | 25 000 Ft/hó-tól |
Az árak Alanyi Adó Mentesek (AAM)